Fijn dat je er bent!

Wat fijn dat je anderen over Stichting TuTu wilt vertellen. Op deze pagina vind je de meeste informatie die je nodig hebt.

Perscontact

Heb je niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met Marlous Volkers: marlous@stichtingtutu.nl

Wat is Stichting TuTu?

Stichting TuTu is de waargemaakte droom van de inmiddels overleden Evert Muis, de tutu-dragende papa met een missie. Middenin zijn strijd tegen uitgezaaide melanoomkanker ontstond zijn grootste wens: het oprichten van een stichting die het mogelijk maakt om gezinnen met een terminaal zieke ouder onvergetelijke laatste herinneringen te bezorgen. En die droom kwam uit. Sinds 1 februari 2022 is Stichting TuTu officieel een feit.

Met Stichting TuTu zijn we de schakel tussen alle – reeds bestaande – prachtige initiatieven voor uitbehandelde ouders en hun kinderen. En als die initiatieven niet (helemaal) toereikend zijn, doen we er zelf alles aan om wensen en dromen alsnog uit te laten komen.
Voor hen die gemist (zullen) worden.