Maak het verschil

Steun Stichting TuTu met jouw bedrijf

Overweeg je het steunen van een goed doel met jouw bedrijf? Word donateur van Stichting TuTu of kom op een andere manier in actie! Ontdek op deze pagina hoe jij ons kunt steunen.

Waarom Stichting TuTu?

Stichting TuTu is de waargemaakte droom van de inmiddels overleden Evert Muis, de tutu-dragende papa met een missie. Middenin zijn strijd tegen uitgezaaide melanoomkanker ontstond zijn grootste wens: het oprichten van een stichting die het mogelijk maakt om gezinnen met een ongeneeslijk zieke ouder onvergetelijke laatste herinneringen te bezorgen. En die droom kwam uit. Sinds 1 februari 2022 is Stichting TuTu officieel een feit.

Met Stichting TuTu zijn we de schakel tussen alle – reeds bestaande – prachtige initiatieven voor uitbehandelde ouders en hun kinderen. En als die initiatieven niet (helemaal) toereikend zijn, doen we er zelf alles aan om wensen en dromen alsnog uit te laten komen. Voor hen die gemist (zullen) worden.

En jij kunt ons daar bij helpen. Door Stichting TuTu te steunen kunnen wij tastbare, blijvende herinneringen realiseren voor iedereen die dat nodig heeft.

Steun met een gift

Elke euro die we ontvangen, wordt gebruikt om een herinnering te maken. Wil jij jouw steentje hieraan bijdragen? Dan zijn wij – en alle gezinnen die we kunnen helpen – jou eeuwig dankbaar.

Grote donatie

Denk je aan een grote donatie of een bijzondere schenking aan Stichting TuTu? Voor giften vanaf € 5.000 kunnen wij helpen met een geefplan: Optimaal belastingvoordeel, persoonlijke contact en terugkoppeling over wat we met jouw gift konden realiseren.

Kom in actie

Heb je een mooi idee om met je bedrijf geld op te halen voor Stichting TuTu? Organiseer een gala of een vrijdagmiddagborrel. Doe een sportieve actie met collega’s. Of vervang het kerstpakket eens voor een donatie aan een goed doel. Elke actie telt!

Bijzondere belevenis

Wil je nog meer impact maken voor gezinnen met een ongeneeslijk zieke ouder? Dat kan! Kan jouw bedrijf op wat voor manier dan ook bijdragen aan een bijzondere belevenis voor kinderen? Laat het ons weten.

Steunen met belastingvoordeel

Stichting TuTu staat geregistreerd als een algemeen nut beogende instelling (ANBI). Ben je benieuwd naar jouw belastingvoordeel als je Stichting TuTu steunt met je bedrijf? Dat bereken je eenvoudig in deze handige rekenmodule.

Meer weten?

Heb je vragen of wil je met ons in gesprek om te kijken hoe jouw bedrijf Stichting TuTu op een andere manier kan steunen? Neem dan contact op met Chica Bijwaard: chica@stichtingtutu.nl