17 oktober 2024

Vacature bestuurslid penningmeester (vrijwillig)

Stichting TuTu is op zoek naar een nieuwe penningmeester. Ben jij voor ons de juiste persoon?

Stichting TuTu heeft als missie om ongeneeslijk zieke ouders te helpen bij het maken van tastbare, blijvende herinneringen met en voor hun kinderen. Dit doen we door wensen op maat in te vullen én door wensgezinnen te koppelen aan andere – reeds bestaande – prachtige initiatieven. Zo helpen we mee om nú herinneringen te maken voor later. Want later is nu.

Dagelijks zorgen we ervoor dat wensen van ongeneeslijk zieke ouders en hun kind(eren) uitkomen. Dit doen wij als bestuur samen met onze directie en ons team van toegewijde vrijwilligers. Zij zijn de drijvende kracht achter Stichting TuTu. Wil je ook deel uitmaken van ons team en als penningmeester en lid van ons bestuur bijdragen aan het maken van tastbare, blijvende herinneringen? Kom dan graag kennismaken!

De functie
Als penningmeester van Stichting TuTu ben je verantwoordelijk voor de financiële gegevens. Daarnaast draag je als lid van het bestuur zorg voor de algemene doelstellingen van Stichting TuTu.

Taken penningmeester
• Het begeleiden en toezicht houden op financiën;
• Voeren van de financiële administratie;
• Fungeren als overlegpartner van de directie en bestuur op financieel gebied;
• Ondersteuning bieden aan de directie bij het opstellen van de begroting en het vaststellen van de jaarrekening;
• Contact en overleg met onze accountant.

Taken lid van het bestuur
• Samen met de directie en voorzitter aan de slag met het bepalen van korte termijn doelen (1-2 jaar) en het bepalen van
de lange termijnvisie voor de stichting (5-10 jaar);
• Toezicht houden op de uitvoering van de visie en doelen en het bepalen van de invulling hiervan; Fungeren als
sparringpartner voor de directie en bestuur;
• Het inzetten van jouw persoonlijke kennis en netwerk voor het bereiken van onze doelen.

Tijdsinvestering
De bovenstaande taken vragen een gemiddelde beschikbaarheid van ongeveer 2 uur per week. Daarbij neem je deel aan online bestuursvergaderingen (ca. 8x per jaar) en online projectoverleg (incidenteel).

Interesse?
Leuk! Neem contact op met onze directeur Chica Bijwaard via chica@stichtingtutu.nl en kom graag kennismaken.