17 juni 2024

Tussen de wilde dieren

In Beekse Bergen maakten Mees (5) en Noud (3) mooie herinneringen met hun moeder Nicole en vader Werner. Nicole moet sinds haar diagnose eierstokkanker haar grenzen steeds verder verleggen, maar ze is nog volop dankbaar voor alle herinneringen die ze met haar mannen mag maken.

Als echte avonturiers genoten Mees en Noud van een privé gamedrive in het Safari Park. En Nicole en Werner genoten op hun beurt weer van hun jongens en elkaar. Samen vielen ze in slaap tussen de wilde dieren om wakker te worden met een prachtig uitzicht over de savanne in het Safari Resort van Beekse Bergen 🦒

Met grote dank aan
Beekse Bergen
♥ Fotograaf Diana
Knuffelmakers
♥ Mijn Droomkist
Voor en tegenspoed
♥ Onze wensbegeleider Mieke

Met jouw steun halen we later naar nu

Elke euro die we ontvangen, wordt gebruikt om een herinnering te maken. Wil jij jouw steentje hieraan bijdragen? Dan zijn wij – en alle gezinnen die we kunnen helpen – jou eeuwig dankbaar.